Probleme rezolvate structura liniară în limbajul c++

1.Se citesc de la tastatură două numere a și b, să se interschimbe valoriile astfel încât valoarea lui a va lua valoarea lui b și valoarea lui b va lua valoarea lui a.

Ex:a=3, b=4 după interschimbare a=4,b=3

2.Se citesc două numere de la tastatură x și y. Să se afișeze ultima cifră a sumei celor două numere.

Ex.x=4,y=12, ultima cifră a sumei celor două numere este 6

3.Se citesc de la tastatură trei numere întregi, a,b și c, să se calculeze media lor aritmetică.

4.Să se afișeze aria și perimetrul unui pătrat cunoscându-se latura pătratului

5. Se consideră un unghi cu n grade. Să se afișeze sinusul și cosinusul unghiului.

Programul citește de la tastatură un singur număr natural, n, reprezentând mărimea unghiului menționat în grade.

Programul afișează pe ecran sinusul și cosinusul unghiului menționat, fiecare cu 2 zecimale după virgulă, cu rotunjire.

6.Să se afle populația unei țări, știind numărul de județe, orașe din fiecare județ, străzi din fiecare oraș, case de pe fiecare stradă și locuitori în fiecare casă.

Programul citește de la tastatură, separate prin spațiu, cele cinci valori naturale: a b c d e. Programul afișează pe ecran populația totală a țării.

Ex: Date de intrare: 2,3,4,5 și 2 Date de ieșire: se va afișa 240

7.Se dă un număr natural n. Să se afișeze pe ecran rădăcina sa pătrată, cu două zecimale, cu rotunjire.

8.O firmă are două tipuri de camioane: camioane de tipul 1, care pot transporta câte t1 tone de marfă pe zi, și camioane de tipul 2, care pot transporta câte t2 tone de marfă pe zi.

Știind că firma are n camioane de tipul 1 și m camioane de tipul 2, câte tone de marfă pot transporta camioanele firmei în z zile.

Ex:Date de intrare:3, 5,4,2,5; Date de ieșire

9.Se citește de la tastatură un număr din exact trei cifre. Să se afișeze cifra unităților,a zecilor și a sutelor.

10.Fiind date două numere naturale x și y determinați valoarea care trebuie adunată la x pentru a obține triplul lui y.

Date de intrare:Programul citește de la tastatură numerele x și y.

Date de ieșire: Programul va afișa pe ecran numărul care adunat la x va obține triplul lui y.

Ex:Intrare= 5 12; Ieșire= 31